Megans Sommerhus

poetiske skriverier om himmel og jord

Et sommerhus og fejl 413

Vi har lejet et sommerhus i Nordsjælland, min mor og jeg. Og det er jo i grunden noget mærkeligt noget at gøre, eftersom vi allerede selv har et sommerhus i Nordsjælland. Eller? De foregående år har vi været i skønne Thy, men i år havde jeg faktisk ikke lyst til at køre den “lange” tur. Jeg havde brug for at prøve noget andet, et andet hus, et andet sted. Og ikke nødvendigvis sidde i timevis i en varm bil pakket med habengut og gode hunde. Så det blev Nordsjælland og det var på grund af huset. Det faldt jeg for. Stort hus, lukket naturgrund, tæt på vandet. Og så ligger det altså et helt andet sted i magiske Nordsjælland!

Nu glæder jeg mig til en snarlig ferie med mor og hunde. Jeg har besluttet for at sætte mine tanker om fremtid og planer på standby og bare nyde de første uger af juli, som også er min ferie. Nogle gange skal man give slip for at få fat 😉 Jeg tror den kloge Miri har ret. Tak for det, søde du!

Jeg kan stadig ikke komme på Blogger, så Poetiske Paradokser er et lukket land for mig. Jeg kan heller ikke kommentere på andres Blogger sider. Øv! Fejl 413 meldes der om og jeg spørger bare: Hvad pokker er det for en fejl???

Men her i Megans sommerhus er der heldigvis hjerterum og plads til at udgive indlæg. Det er bare at gøre det. Jeg ønsker alle en glædelig aften. Her står den på god wokmad med kylling og masser af grønt samt lidt kulhydrater i form af økologiske fuldkornsbasmati ris! 😉

Single Post Navigation

2 thoughts on “Et sommerhus og fejl 413

  1. Det ser ut som et deilig sommehus, Lene, og plassen du beskriver høres veldig fin ut, et riktig godt sted for avslappning og gode dager. Heldige deg!

    Synd med feil på blogger, har ikke opplevd det, så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Jeg får besøke deg her inne så lenge.

    Kos deg videre, Lene. Vi ses.
    Klem

  2. Herligt !
    Forstår dig godt- nogen gange må der små ændringer til og så bliver det hele nyt.
    Og der er jo skønt i nordsjælland !
    Kloge mig – ha ha 🙂
    Lækker aftens mad iøvrigt- jeg glæder mig til engang at spise med og hos dig:-)

Skriv et svar

